STATUS UPDATED!
Assalamualaikum...Jom sama sama berdoa untuk saudara islam kita yg ditindas.. Pray for ALEPPO..Pray for GAZA..
cik aan: M.ImanDanish ..my little hero can walk

Menu

Saturday, December 12, 2015

M.ImanDanish ..my little hero can walk


Alhamdulillah..

Sekarang ank da msuk 1 tahun 3 bulan... now da blh berjalan yeaayy..
iman danish da blh berjalan da...
Hepi ummie tgok..mula-mula tu mmg lawak sgt tgok mcm penguin.  Step by step langkah kaki dia..now da lju da.. kdg kdg lju sngt smpai xsempat nk brek..hehe..

Iman danish mmg jrg sngt nk duk atas walker tu..duk sat je nngis nk turun..dia lagi suka jln pegang meja je ..takpun dia tolak walker tu.. ^_^smbil ikut je, so awal november 2015 la dia start blh langkah kaki dlm 2 langkah..
ummie ngan ayh imn excited sngt la time tu..ni da masuk dicember.. lju da jalan nyer.. ikut je mne ummie ayh dia pi...

Kejap je rasa da msuk setahun lebih.. dan rasa seronok tgok dia mmbesar dgn sihat dan baik..alhamdulillah.. walaupun bdn dia kurus je tak chubby2 tpi syukur dia xde masalah kesihatan.. :)


1..2.3 senyum ...!!!!





^_^
Nnti da msuk thn bru mesti da blh berlari da.. hihi.. 
Chaiyok imandanish ..!!!











my personal ig @nurfarhan.aan

Copyright © Design by nurfarhan