STATUS UPDATED!
Assalamualaikum...Jom sama sama berdoa untuk saudara islam kita yg ditindas.. Pray for ALEPPO..Pray for GAZA..
cik aan: 4 month without you husband

Menu

Monday, March 16, 2015

4 month without you husband

assalamualaikum mr.blog
Now. Sngt bosan sbb suami dah pi sarawak
So tinggal la aku kat umh mak.. sbb bb iman danish kecik lagi.. xdpt la nk bwk dia pi jauh 
dan suami pun suruh stay kat Terengganu dlu buat sementara

muhammad iman danish 
Sebenarnya.. Tnpa suami disisi..mmg sngt mencabar bila dah ade ank ni..now aku kena jga bb sorg2 sbb ayh bb pi cari rezeki.. 
Huhu..  rindunya..almost 4 month tak jumpa..
Plan dia nk blik bln 2/2015.. umm hrp lulus la cuti tuh.... waaaaa..
now bb iman danish mmbesar dpn mata aku.. bersyukur dengan kurniaan Allah..walaupun aku tak bekerja.. duk umh je jaga ank
tapi
Aku percaya dengan rezeki Allah..
Tak semesti duit itu adalah rezeki..
Rezeki allah sngt luas...
So..xpe.. slow slow...mne tahu suatu hari my dream come true..insyaAllah..
Haha..duk citer psal ni plak...
Aku kat umh pun da mcm mcm kje sbnarnya...nnti hubby blik nk apply cuti la ngan dia.. 
Haa.. mse 4 bln encik suami xde... si isteri ni la yg slalu bwk bb iman jln2 tatkala kebosanan .. 
banyak kali juga bawak iman kuar jenjalan.. almost every week ..hehe
amboi iman..seronok la dia dapat makan angin


Berdua je.. amik angin pantai..


























Waiting for you hubby...
Cepatt balikkkk..rindu naw ngan dia.. :'(

my personal ig @nurfarhan.aan

Copyright © Design by nurfarhan