STATUS UPDATED!
Assalamualaikum...Jom sama sama berdoa untuk saudara islam kita yg ditindas.. Pray for ALEPPO..Pray for GAZA..
cik aan: year 2013..ada suka ada duka...

Menu

Wednesday, March 11, 2015

year 2013..ada suka ada duka...

Sekarang da masuk thn baru...
Azam tahun ni aku nak tamatkan zaman bujang...haha..berangan lagi cik aan...!!
Sebenarnya bkn berangan..tetapi impian...^_^

Alhamdulillah rase bersyukur kerana masih dikurniakan nikmat di atas muka bumi Allah ni..

happy sngt bila apih da tamat latihan polis tu..
Tapi... aku dan dia terpaksa berjauhan lagi..
for the second time...
Aku menangis bila dapat tahu yang dia terpaksa di hantar ke sarawak utk bertugas di sana... Xdapat aku bayangkan perasaan ni bila dpt berita tu dri dia...

Aku harus tabahkan hati...
Sebenarnya aku tak setabah dia..
Huu..dia yg kena pi bertugas..aku plak yg menangis...
Tempat yang kena bertugas tu daerah Belaga,sarawak.. pendalaman plak tu..
dlm fikiran ni mcm2 terlintas...
Payah x dia nk mkn.. ada klinik x.. ok x tempat tu.. macam2 la fikir time tu..
Rse xnk je bgi dia pi...tapi kena terima la..da rezeki dia Allah tetapkan kat sana..
Terpksa relakan hati ni... 

Bila dia dah smpai kat sana.. 
dia bgitau aku semua ada...
Walaupun pekan kecil.. tapi alhamdulillah masjid ada..klinik ada.. skolah.. kedai runcit..kedai makan..
Ok la kn klau mcm tu...lega rse bila dpt thu dia cukup keperluan kat sna...

Da kerja kat sana..mcm okay.. internet pun ade..senang nk contact..hihi.. lgi la lega..
Tapi bila nk balik cuti tu xtaula..sbb dia bru je start kje.. dlm mase terdekat ni mmg xdpt la nk cuti.. Huhu.. sedihnya...

Umm.. duk rancang2 ngan dia... mybe bln5 dia dpt balik cuti .. n kami decide nk engage..alhamdulillah.. hepi rse..
N im keep waiting for him...
Xsbr rse.. sbnrnya dah lme tunggu.. Hihi...


my personal ig @nurfarhan.aan

Copyright © Design by nurfarhan